Arkadaşlar bildiğiniz üzere yalıtım projesinin son parçası olan araç tabanına ve davlumbazlara kaplama işim kalmıştı. . Uzun zamandır buradan çok saygılarımı sunduğum
Kartaş Servis Müdürü Sedat Bey ile araç SW olması için yeteri miktarda malzeme ve atılacak yerlerin projesini konuşuyorduk. Havaların ısınmasını bekliyordum havalar ısınmasına ısındı ancak yağmurlar bitmeyince bende bugüne işlem için
KARTAŞ SERVİSDEN randevumu aldım. Hatta uzun süredir de
Sedat Bey bir kaç araçta ölçüm dahi yaptı.
Öncelikle bu konuda ciddi araştırma deneyim de bulundum, sonuç olarak doğru yapıldığında ne kadar faydalı olduğunu gördüm.. Öncelikle resimleri bir paylaşayım.
1-Öncelikle araç tabanını alt muhafazaları(bu sadece SW/HB var) ve bakalitleri söktük.
2-Tüm Kablo ve aracın yürüyen aksamına ait tüm detaylar birer birer sarıldı.
3-Aracın tabanı ve davlumbazları tiner ile temizlenerek araç üzerine kaplama yapıldığında bulaşmaması amacıyla naylon poşet serildi.
4-Kartaş Servisin Boya Departmanı uzmanı Erdem abi malzemeyi hazırladı.
Ve en sonunda arkadaşlar işlem başladı.Onu da video ile paylaşıyorum.
Sonuç olarak bence çok başarılı bir işlem oldu. Aracında sessizlik ve rafine sürüş arayan arkadaşlara ciddi anlamda öneririm.
Merhaba hocam çok iyi ve güzel çalışma olmuş hem dış hemde iç kısıma yapılabilecek olan işlemleri yaptınız bundan sonra keyfini sürmek düşer

abi bu işlemler neye mal oldu işçilik dahil?
(28-05-2017, Saat: 19:44)des_955 yazdı: [ -> ]Merhaba hocam çok iyi ve güzel çalışma olmuş hem dış hemde iç kısıma yapılabilecek olan işlemleri yaptınız bundan sonra keyfini sürmek düşer 
Hocam siz fabrikada çalışıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam sizden bunları duymak gerçekten benim açımdan çok hoş. Aslında bugüne kadar yapılmış tüm işlemler büyük işlemin parçaları oldu.
Şöyle kısa bir özet geçersek.
1-Motor kaputu altındaki izalatörün içine Sp100 ve Sp200 yapıştırılarak üstüne kendi izalatör geçirildi.
2-Aracın tüm saç aksamı ön çamurluktan arka çamurluklara kadar tüm kısımlara(çamurluklar, kapılar) bitüm ped (parça parça SP100) yapıştırıldı.
3-Aracın tüm taban, arka koltuk altı ve bagaj bölümüne SP300 bitüm pedi yapıştırıldı. Arka bagaj üstüne SP200 yapıştırıldı. Taban ve koltuk altlarına ise 180 dansite sünger ve EPDM ses bariyeri kondu.
4-Tüm kapı paneli Sp100 ve SP200 kaplandı.
5-Arka davlumbazlar da fabrikasyon yalıtım olması sebebiyle ön davlumbaz bakalitleride SP200 ile kaplandı.
6- İki kapı arasına fitil kondu.
ve son olarak da dış aksama yukarıda anlattığım son işlem olarak kaplaması yapıldı. Tek başına bu kaplama bu kadar gürültü azaltımı yapamazdı ancak diğer işlemler birlikte çok ciddi bir uygulama oldu.
Tekrardan teşekkür ediyorum size.
(28-05-2017, Saat: 22:26)mfaydin yazdı: [ -> ]abi bu işlemler neye mal oldu işçilik dahil?
Bana maliyeti 750 TL buldu.
(28-05-2017, Saat: 22:46)baba_yaga yazdı: [ -> ] (28-05-2017, Saat: 19:44)des_955 yazdı: [ -> ]Merhaba hocam çok iyi ve güzel çalışma olmuş hem dış hemde iç kısıma yapılabilecek olan işlemleri yaptınız bundan sonra keyfini sürmek düşer 
Hocam siz fabrikada çalışıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam sizden bunları duymak gerçekten benim açımdan çok hoş. Aslında bugüne kadar yapılmış tüm işlemler büyük işlemin parçaları oldu.
Şöyle kısa bir özet geçersek.
1-Motor kaputu altındaki izalatörün içine Sp100 ve Sp200 yapıştırılarak üstüne kendi izalatör geçirildi.
2-Aracın tüm saç aksamı ön çamurluktan arka çamurluklara kadar tüm kısımlara(çamurluklar, kapılar) bitüm ped (parça parça SP100) yapıştırıldı.
3-Aracın tüm taban, arka koltuk altı ve bagaj bölümüne SP300 bitüm pedi yapıştırıldı. Arka bagaj üstüne SP200 yapıştırıldı. Taban ve koltuk altlarına ise 180 dansite sünger ve EPDM ses bariyeri kondu.
4-Tüm kapı paneli Sp100 ve SP200 kaplandı.
5-Arka davlumbazlar da fabrikasyon yalıtım olması sebebiyle ön davlumbaz bakalitleride SP200 ile kaplandı.
6- İki kapı arasına fitil kondu.
ve son olarak da dış aksama yukarıda anlattığım son işlem olarak kaplaması yapıldı. Tek başına bu kaplama bu kadar gürültü azaltımı yapamazdı ancak diğer işlemler birlikte çok ciddi bir uygulama oldu.
Tekrardan teşekkür ediyorum size.
(28-05-2017, Saat: 22:26)mfaydin yazdı: [ -> ]abi bu işlemler neye mal oldu işçilik dahil?
Bana maliyeti 750 TL buldu.
Mrb hocam benimde aracim temmuz 7 sinde teslim edilecek izmir birmot dan aldim aracimi simdi bu uygulamaya 600 tk gibi bir fiyat isteniyor. Sizin kullandiniz urun ile ayni urunumu kullaniyor servis? Markasiylada bizi bilgilendirin lutfen birde kac adet kullanildi acaba tsk ediyorum.siz benden daha ileri seviyedesiniz hastalik konusunda ama sizinle tanisirsam sizi gecebilme potonsiyeline sahibim

Şimdi Yaptıracağınız yer marka olarak ne kullanıyor bilmiyorum. Onu öğrenmelisiniz. Ben 10 adet kullandım.
Tsk hocam bi kac gune ogrenip donucem size tsk ederim.
Bugun bayideyim servisde alt izalasyon islemi icin canli canli gormek icin geldim terosan Rb2000 hs urunu kullaniyor bayilerin servisleri bilginiz olsun ve 5 tup kullaniyorlarmis on davlumbazlari da sokmeden islem.yapiyorlar.ben aracin basinda oldugum icin sokulmesini istedim ustadan 7 8 tup kullanicak bu sekilde bilginiz olsun arkadaslar.
Bütün servisleri mi bu ürünü kullanıyor? Siz kaça mal ettiniz? Resimleme imkanınız oldu mu?