Egea Club İnternet Sitesi

Tam Versiyon: Ön cam
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Egea sedan ön camda ufak bi çaklak oldu parça fiyatı 1.000 tl (bin tl) gibi bi fiyat verdiler sizce ne yapmam lazım dostlar
Eğer değiştireceksiniz iki önerim olacak;

1-Kesinlikle orjinal taktırın( Yoksa motorun tüm sesi içeri girer. Ön camlar Akustik)
[Resim: V0kdzZ.jpg]








2-Üstüne para verip HB/SW ön camını taktırın.(Sedana göre HB/SW ön cam akustik kalitesi daha iyi rüzgar/motor sesi açısından)
[Resim: vbO9Az.jpg]
Sayğıdeğer yorumlarınız için çok teşekkür ederim 2 seçenek olacak galiba
Buğün servise cam için gittik camı sedan olarak deyilde baba yaga abi nin dediği gibi hecbek veya sw olarak taktırmak istiyorum dedim farkınıda ödeyeceğimi söylediğim halde adam sedan için çıkartılmış bir cam var ondan başkasını ben takamam git istediğin yerde taktır diyor birde kapı altı ve kaput fitili almıştım ünlü otodan almıştım bunları takın bari dedim git nereden aldıysan orası taktır dedi ne yapmalıyım abi şikayet mi etmeliyim servisi
Bu nasıl servistir abi? Bunlar tok. Yok mu Başka yakın servis?
(11-07-2017, Saat: 20:16)Ahmet55 yazdı: [ -> ]Buğün servise cam için gittik camı sedan olarak deyilde baba yaga abi nin dediği gibi hecbek veya sw olarak taktırmak istiyorum dedim farkınıda ödeyeceğimi söylediğim halde adam sedan için çıkartılmış bir cam var ondan başkasını ben takamam git istediğin yerde taktır diyor birde kapı altı ve kaput fitili almıştım ünlü otodan almıştım bunları takın bari dedim git nereden aldıysan orası taktır dedi ne yapmalıyım abi şikayet mi etmeliyim servisi


Hangi servis oldugunu bizimle paylasirmisin hocam.insanlar ona gore arac alsinlar o bayiden.tskler.
Samsun fiat servisi rezalet
Samsundaki Birmot Servis. Ben daha hiç iyi bir BİRMOT görmedim.
Fiat müsteri servisini arayıp başınızdan geçeni anlatıp şikayette bulunun. orjinal parça temin ediyorsunuz ve servis bunu takmayı reddediyor, bunu direk iletin. Böyle bir hakları olamaz illa oradan alma zorunluluğunuz bulunmamaktadır.

Ben bursa birmottan gayet memnunum. punto, bravo, egea bütün araçlarımın bakımlarını yaptılar. İnsan faktörü sonuçta bazen ufak tefek anlaşmazlıklar olabilir ama gerek servis sorumluları gerek servis müdürleri her konu ile titizlikle ilgileniyorlar ve problem için bir türlü ara yol bulunuyor.
Servis saçmalamış,nerden aldıysan ordan taktır ne demek yani malı satana kadar mı bunların adamlığı.Ben de fitil aldım,servis kendisi takalım dedi yok sağolun dedim ben kendim taktım.Müşteri hizmetlerini arayıp şikayet edin ilgileniyorlar.
Sayfalar: 1 2