Egea Club İnternet Sitesi

Tam Versiyon: Leo Burnett İstanbul’dan Fiat Egea ailesi için yeni reklam filmi
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.


ODD’nin “Yılın En Çok Tercih Edilen Otomobili” ödülünü alan Fiat Egea ailesi, tüm ihtiyaçlara cevap veren seçenekleriyle tamamlandı.
Leo Burnett İstanbul’un hazırladığı ve Fiat Egea’nın liderliğe ezber bozan bakış açısını gözler önüne seren yeni reklam filminde, Sedan, Hatchback ve Station Wagon modelleri birlikte yer aldı.
Geçtiğimiz yıl üç filmle ekranlarda yer alan Egea’nın 2017’deki ilk filminin yönetmenliğini Abdulbaki Yavuz üstlendi. Prodüksiyonu Superfilm tarafından yürütülen reklam filminin çekimleri Fethiye’de iki günde gerçekleştirildi.

Reklam Filmi Künyesi:
Reklamveren: FIAT
Reklam Ajansı: Leo Burnett İstanbul
Reklamveren Temsilcisi: Melike Güleli, Berk Arı, İpek Mete
Kreatif Direktör: Oktar Akın
Kreatif Ekip: Evren Dinler, Ali Bozkurt, Sedat Potur, Ahmet Yacel, Gökhan Dinler, Ender Kuşkıra
Ajans Başkan Yardımcısı: Roda Sezer
Müşteri İlişkileri: Elif Azaklı Alaz, Sıla Çavuşoğlu, Bengi Ceren Özkoca
Ajans Prodüktörü: Sevinç Metuçin Öktem, Canan Polat
Stratejik Planlama: İsmail Seval, Bengü Çimendağ
Yönetmen: Abdulbaki Yavuz
Yapım Şirketi: Superfilm
Müzik: Jingle Jungle
Güzel reklam, tv lerde bol bol oynatilsin. TV de çıkınca insan gururlaniyor.
O reklamı mersindeki kayar led farları yapan ustanın farları ile yapsalardı satışlar rahat %30-40 artardı. Napalım kafaları çalışmıyor, tofaşın herşeyden ödü kopuyor, tam sentetik yağ-aktif karbon polen filtresi dedim neymiş garantiyi bozarmış diye gazel okuyorlar, ben anladım birileri güzel duygularla ülkesi için çalışıyor aracı geliştiriyor, birileride marka imajını baltalamak için çabalıyorlar (bana telefonda bölge müdürünün karşı çıktığı aracı bozarmış demiş, ama bende boş durmadım koç holdinge şikayet ettim, sırada italya fiat ceo'su var, bu resmen ekmek yediği yere işe............ görevden alsınlar)
Fiatın haberi varmıdır imajını zedeleyenlerdrn.
Çok mu zor imaja önem vermek(Türkiye).Örnek Hyundai 2018sonrası planlar Fiat markasını Ne olarak gördüklerini açıkça belli edecek..
Bunu akılları kesmiyor mu?Pazar ve markalar sürekli gelişiyor..İlerleyen dönemde bu imaj işi bozar demedi demeyin..İnşallah birileri bunu görüyordur.Ellerinde potansiyelde var...Bakalım göreceğiz 2018sonrasını...