Arkadaşlar beklenildiği üzere ncap sonuçları açıklandı 4 yıldız almış üzüldüm açıkcası. Ncap a mail atmıştım aracın testi ocak 2016 da yapılmış ancak yayınlamamışlar. Mailde sonuçlar mevcut şuan resmi net sitesinde de görülüyor buyrun sonuçlar
ASUS_Z00LD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
ASUS_Z00LD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
ASUS_Z00LD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Daha sağlam olabilirdi benim görüşüm şuan dacia citroen ve pejo ile aynı kalitede tasarım olarak onlardan üstün ama sağlamlık olarakta üstün olmasını beklerdim açıkçası hayal kırıklığı oldu benim için.
ASUS_Z00LD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kimse bana Citroen pejo dacia reno kısacası Fransız'ı italyanla bir tutmasın.
Fiatın yarısı bile olamazlar.
Ayrıca Fiat bence Türkiye dükkanı kapatsın artık.
Okadar umutluydumki 5yıldız %90 üstü alacağından 4yıldız 82
Tebrikler TOFAŞ tebrikler bu aracın mühendisliğini yapan İtalyan Türk arkadaşlara
Bir marka nasıl bu hale getirilir çok iyi gösterdiniz.
Beyler benden buraya kadar artık Fiatın yerlilerini savunmam.
En iyisi buysa ben doblo ile fiorinoyu çok merak ediyorum.
Düşünün bi alt sınıftaki yerli olan clio bile olamadılar.
hayır anlamadım güvenlik paketi sadece aracı durdurmak için fren yapıyor neden biri 3 alırken diğeri 4 alıyor. Buna anlam veremedim. Sonuçta 4 mü 3 mü ?
Çocuk yolcu koruma 60 çok kötü en çok bu canımı sıktı.
Bir şey diyeceğimde golf olsun astra olsun boş paketi test edilmiyorda neden Fiat Egea Tipo?
Golf boş paket testi göremiyorum olsada 5 yıldız alamaz güvenlik sistemleri yok.
Fiat binek araç üretimini yurt dışına kayırmalı
Ticarileri verecekse vermeli.
Tofaş'ta o kapasite yok.
Bu ülkede en iyi fabrika Tofaş olabilir ama en sağlam model üreten fabrika Toyota ve Honda fabrikalarıdır.
Bunu geç anladım galiba...
İşin garip yanı punto beş yıldız aldı 500l 5 yıldız 500x 4 yıldız aldı ancak ııhs Testinden ödül aldı. Bunu ben fiat ustalarıyla konuştum aracı hafifletmek için aliminyum alaşımını fazla koymuşlar onların deyimiyle öyle.
ASUS_Z00LD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ayrıca yıldızın düşük olması benim görüşüm aracın şasesinden ziyade çocuk güvenli ğinin düşük olması zira dikkat ederseniz güvenlik paketi eklenince 3 yıldızdan 4 yıldıza çıkmış ortalamaya baktığımızda ise düşüren şey çocuk yolcu güvenliği. Testi izlerseniz direklerde ve çatı kısmında esneme veya kırılma yok yolcu güvenliği 80 üstü kendi segmentinde gayet iyi bir puan var 98 95 alanlar ama hangi araçlar mercedes gulia vs onunda satışta ki fiyatı belli ediyor. Arabanın şekli şemali tasarımı beklentileri daha yüksek tutuyor insanda.
ASUS_Z00LD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çarpma testini seyredince ve volvo ile kıyaslayınca Fiat daha sağlam görünüyor... yanılıyormuyum ben ?
Volvo: https://www.youtube.com/watch?v=rS6XeBX0Y9E&feature=youtu.be
Fiat: https://www.youtube.com/watch?v=0GA6qwVy5sQ
Arkadaşlar rahat olun emin almış olduğunuz fiyatta daha güvenli ve donanımlı başka bir araç yok 0 km araç bunlar ikinci el lüks almış olsanınız daha mı güvenli olacaktı belki güvenlik donamı çalışmayacak yada sanayiden çıkamayacaktınız ayrıca urban donanım dan itibaren 4 yıldız hiç fena değil
(26-10-2016, Saat: 20:18)omerram yazdı: [ -> ]Çarpma testini seyredince ve volvo ile kıyaslayınca Fiat daha sağlam görünüyor... yanılıyormuyum ben ?
Volvo: https://www.youtube.com/watch?v=rS6XeBX0Y9E&feature=youtu.be
Fiat: https://www.youtube.com/watch?v=0GA6qwVy5sQ
Söyle Birisi ABD birisi Avrupa testi ABD testinde darbe aldığı yer direkmen şasinin kendisi iken Avrupa ortalama testinde önden darbe aldırıyorlar. Önden aldığında önde bulunan demirde belli bir miktarını emdiği için direk şasiden aldığı gibi hasar bırakmıyor. O yüzden NCAP ziyade ABD yaptığı test daha sağlam bir test. Zaten 86 puan Alan talismana göre EGEA aldığı 82 puan kötü puan değil. Puanın düştüğü beni de şaşırtan yer çocuk güvenliği puanı oldu ki puan oradan kaybedilmiş.
Bir Sedan araç sahibi olarak Sedanın bu 82 puan alacağına ihtimal vermiyorum. Hangi aynı aracın Sedanı HB den (aynı motor ve şanzuman olmasına rağmen) daha hafif olur. Sedan da kasa metal aksam daha büyük olmasına rağmen neden daha hafif buna bulduğum tek cevap şasinin rigidliği.
Beyler video ile karşılaştırma yaptımda Volvo dan daha sağlam çıkmış.
Bu arada egeanın fülünü bile teste sokmamışlar.
Kaldıki çocuk korumadan neden bukadar düşük aldı.
İngilizce seviyemle doğru orantılı olarak koltuk yapısı kafalık yapısı denilmiş.
Kısacası Egea 4yıldızlı bir araç.
Ve çocuk koruma yüzünden 5yıldızı kaçırmış.
Yayayı korumada filan çok çok başarılı.
EGEA SEDAN BOYUTLAR:4532 / 1792 / 1497 KG:1295 -1.6 16V MultiJet II DCT
EGEA HB BOYUTLAR:4368 / 1792 / 1495 KG:1320 -1.6 16V MultiJet II DCT
EGEA SW BOYUTLAR:4571 / 1792 / 1514 KG:1350 -1.6 16V MultiJet II DCT