06-10-2016, Saat: 17:16
06-10-2016, Saat: 17:16
06-10-2016, Saat: 17:26
Bilgi için teşekkürler hocam, lounge için 17" standart mı oldu?
06-10-2016, Saat: 17:26
1.000 tl fark var urban ile arasında gereksiz bir seçenek olmuş bence
06-10-2016, Saat: 17:31
06-10-2016, Saat: 20:29
Bunun amacı sanırım diğer yerli Megane corrolla gibi donanım seviyesi oluşturmak.
İnşşallah egeada cehverini makyajla gösterir.
Fiatta bu platformlar var kaldıki Egea platformu esnek bir platform herşeyi ekleyebilirler.
Çünkü bu ülkenin otomotivde öncüsü herzaman Tofaş olacaktır.Bu sonuna kadar böyle devam edecek.Örnek vermek gerekirse altın seviye üretim kalitesi Türkiye'de başka hiçbir fabrikada Yok.
Ama çıkan ürünler rakiplerinden özellik,gösteriş bakımından bir tık geriden.
Misal vereyim Megane sedan iç kokpit kalitesi egeayla aynı üstler yumuşak altlar sert ama kokpit tasarımı çok ilerde.
Megane sedan kokpiti egeada olsa 10numara 5yıldız.Kusura bakmayın kimse bana maliyet demesin.
O kadar alternatif donanım seviyesi çıkarıyorsun neden lounge versiyon üzerine sunroof full led farlar sürüş modu aynada sinyal anahtardan kapanan camlar vs bulunduğu paket çıkarmıyorsun sonuçta şipariş ile fabrikadan araç çıkarıyorsun.Zara etmesin.
90k sı olanıda yelpazene al 70ksı olanıda. Hem şatış artar hem imaj.
Önyargı evet önyargı varda diğerleri satarken Egea niye satmasın.Hoş bu ülkede 80milyonn fiata düşman değil.
Topu topu en fazla,abartıyorumda 5milyonu fiata düşmandır.Sanki wv ye Toyota'ya ayni Patisi olmayan Yok gözü kapalı 90kyı bağlarlar.
İnşallah buradaki konuşmalarımız Tofaş'ın gelişmesinde faydada bulunur.
Bu arada meganedeki inçe işçilik egeadan kat be kat kötüdür.Buraya yazıyorumki test videolarında bunu gösteriyor.
Bu arada fiatçıyım amacım en iyisi olmasını istemem.Birazda biz hava atsak alamancılara Japoncuşara
İnşşallah egeada cehverini makyajla gösterir.
Fiatta bu platformlar var kaldıki Egea platformu esnek bir platform herşeyi ekleyebilirler.
Çünkü bu ülkenin otomotivde öncüsü herzaman Tofaş olacaktır.Bu sonuna kadar böyle devam edecek.Örnek vermek gerekirse altın seviye üretim kalitesi Türkiye'de başka hiçbir fabrikada Yok.
Ama çıkan ürünler rakiplerinden özellik,gösteriş bakımından bir tık geriden.
Misal vereyim Megane sedan iç kokpit kalitesi egeayla aynı üstler yumuşak altlar sert ama kokpit tasarımı çok ilerde.
Megane sedan kokpiti egeada olsa 10numara 5yıldız.Kusura bakmayın kimse bana maliyet demesin.
O kadar alternatif donanım seviyesi çıkarıyorsun neden lounge versiyon üzerine sunroof full led farlar sürüş modu aynada sinyal anahtardan kapanan camlar vs bulunduğu paket çıkarmıyorsun sonuçta şipariş ile fabrikadan araç çıkarıyorsun.Zara etmesin.
90k sı olanıda yelpazene al 70ksı olanıda. Hem şatış artar hem imaj.
Önyargı evet önyargı varda diğerleri satarken Egea niye satmasın.Hoş bu ülkede 80milyonn fiata düşman değil.
Topu topu en fazla,abartıyorumda 5milyonu fiata düşmandır.Sanki wv ye Toyota'ya ayni Patisi olmayan Yok gözü kapalı 90kyı bağlarlar.
İnşallah buradaki konuşmalarımız Tofaş'ın gelişmesinde faydada bulunur.
Bu arada meganedeki inçe işçilik egeadan kat be kat kötüdür.Buraya yazıyorumki test videolarında bunu gösteriyor.
Bu arada fiatçıyım amacım en iyisi olmasını istemem.Birazda biz hava atsak alamancılara Japoncuşara
06-10-2016, Saat: 21:03
Yanlış görmediysem ön konsol/kokpit aynı gibi duruyo resimde. bende isterdim kapılar kilitlendiğinde kapanan camlar ve aynalar aynalarda sinyal olsun sonuçta bunlar kullanıcıya paket olarakta sunulabilir
Bakalım ilerde çıkar inş[WHITE SMILING FACE] Heisenberg etmeğine sağlık paylaşım için teşekkürler [WINKING FACE]
SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bakalım ilerde çıkar inş[WHITE SMILING FACE] Heisenberg etmeğine sağlık paylaşım için teşekkürler [WINKING FACE]
SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
07-10-2016, Saat: 15:24
Bence bu comfort serisi çıkmasındaki amaç filo araçları içindir gibi duruyor. 1,6 mjet de sadece gereksinimleri sunan bir seri olmuş. araç filo aracı ise kullanıcısı tek değilse dokumatik ekran çelik jant ilerleryen dönemlerde extra maliyet demek.