(27-09-2016, Saat: 17:56)xyağmur yazdı: [ -> ]Bugün servise gittim. Yukarıdaki resimlerde görülen kusurların (tavandaki yamuk duran siyah şerit, fitilin içine kaçmasına neden olan yamuk bakalit) sipariş verilerek değişmesi gerektiğini söylediler. Boyadaki kusura birşey diyemediler. Öncedende sorun çıkaran gösterge paneli için yazılım attılar, olmazsa oda değişecekmiş. Tablet ekranda donmalar oluyordu, onun içinde yazılım attılar. Aracın altından gelen sesler vardı, onu duyamadılar. Bütün sikayetlerin videosunu (kusurlar dahil) çekmiştim, onuda Tofaş'a gönderdiler.
Benimki şansızlık mı başka birşey mi bilemedim.
Benimle aracını bekleyen başka bir HB müşterisi de ön panjurdaki Fiat amblemini çatlatmış, onu değiştirmeye gelmişti. Aracını getirdiklerinde yeni takılan amblem langır lungur oynuyordu. Arkadaş durumu farkedince aracı tekrar aldılar. İnceledikden sonra ön tamponu sökmeleri gerektiği söylendi. Arkadaş sanırım vazgeçip gitti.
Şimdi benim henüz 3 aylık aracımda gösterge paneli, tavan çıtası, çamurluk üstü bakalitini (birşey diyemedikleri boya kusuru ve altından gelen mekanik sesler) üstelik fabrikasyon hatası sebepliyken değiştiğinde başka ne gibi sorunlara yol açacağı endişesi sarıyor.
Hocam sizin adınıza çok sevindim. FİAT müşteri hizmetleri ve servis konusunda bence en iyisi. TOFAŞ bu onurlu hareketinden dolayı kutluyorum.
Fiata kötü marka adi marka diyenlere duyurulur.
Fiatın bende kredisi yüksektir bana isterse 10çeşit zararı olsun e Tabiki böyle birşey olmayacak.Fiata tölerans gösteririm.
Ama bu Wv Toyota Opel Hyundai Reno Mercedes vs olsun tepem attımı araca benzin döküp yakarım.
Mercedes dedimde aklıma Mercedes'inin ayıplı kusurlu halde değişiminin bile yapılmayıp sonunda aracın perte çıkmasıyla sonuçlanıyor.
Bu olaydan sonra mercedesin gözümde ufacık bir değeri kalmadı.120-180k olsam gidip cmerso almam Freemont,500x alırım.Ciddiyim.
(13-10-2016, Saat: 17:50)xyağmur yazdı: [ -> ]Tekrar merhaba arkadaşlar, 1.5 - 2 ay uğraştım. Sonunda bugün Tofaş tarafından aranarak aracın sfırı ile değiştirileceği açıklandı.
1 hafta içinde yenisini teslim edeceklermiş....
Çok sevindim hocam adınıza. TOFAŞ'ı da tebrik etmek lazım .
Gözünüz aydın nasıl bir yol izlediniz anlatırmısınız sizin adınıza sevindim
Casper_VIA_V9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(13-10-2016, Saat: 22:23)Caner K. yazdı: [ -> ]Gözünüz aydın nasıl bir yol izlediniz anlatırmısınız sizin adınıza sevindim
Casper_VIA_V9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Öncelikle birkaç servise kusurlarla ilgili başvurduğumda sonuç alamadım ve süreç bu yüzden uzamaya başaldı. Sonrasında kusurların resimleri ve videosu ile Koç Holdinge başvurup yaşadığım süreci ifade ettim.
Malesef her servisin kalitesi aynı olmuyor. Gittiğim son servis ve Koç Holding durumu kabul edip olması gerekeni yapıp değişimi onayladı...
Arkadaşlar kusurlara ait resimleri ben niye göremiyorum ?
(14-10-2016, Saat: 09:05)sati38 yazdı: [ -> ]Arkadaşlar kusurlara ait resimleri ben niye göremiyorum ?
Kusurlar sadece boya ile ilgili değil, ilk sayfada bazıları var. Resmi olmayan boya kusurlar da var. Ayrıca arabadan gelen bir takım mekanik seslerde vardı. Onlar burada yok.
Hocam öncelikle gözünüz aydın sorunun çözülmesine sevindim. Bahsettiğiniz mekanik sesleri tarif edebilir misiniz? Nereden geliyor?
(14-10-2016, Saat: 06:12)xyağmur yazdı: [ -> ] (13-10-2016, Saat: 22:23)Caner K. yazdı: [ -> ]Gözünüz aydın nasıl bir yol izlediniz anlatırmısınız sizin adınıza sevindim
Casper_VIA_V9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Öncelikle birkaç servise kusurlarla ilgili başvurduğumda sonuç alamadım ve süreç bu yüzden uzamaya başaldı. Sonrasında kusurların resimleri ve videosu ile Koç Holdinge başvurup yaşadığım süreci ifade ettim.
Malesef her servisin kalitesi aynı olmuyor. Gittiğim son servis ve Koç Holding durumu kabul edip olması gerekeni yapıp değişimi onayladı...
Hocam ne yaptınız yeni aracınız verildi mi? Kullanmaya başladınız mı?