(16-08-2016, Saat: 09:58)fiategea yazdı: [ -> ] (16-08-2016, Saat: 00:36)Heisenberg yazdı: [ -> ]@fiategea beni düzeltsin yanlis hatırlamıyorsam Egea hb 9milyon km test edilmişti. Kaldıki araçı araştırırken casus fotolara ulaştığımızda kimi Zaman Alp'lerde kimi Zaman Brezilya da karşımıza çıkmıştı
Sent from my iPhone using Tapatalk
Doğrudur.Tanıtım zamanı şöyle bir haber çıkmıştı.
http://www.fiategea.net/showthread.php?tid=55
EGEA TEST AŞAMASINDA DÜNYA ÇEVRESİNİ 200 DEFA DÖNMÜŞ OLDU'
Egea'nın başından sonuna TOFAŞ imzası taşıyan bir proje olduğunun altını çizen Eroldu, Egea'nın şirket tarihinde ve Türkiye otomotiv sanayinde şimdiden özel bir yere sahip olduğunu söyledi. Egea'nın geliştirme sürecinde 2 bin TOFAŞ ve Fiat Chrysler mühendisinin görev aldığını kaydeden Eroldu şunları anlattı:
"TOFAŞ mühendisleri bu üç yıl boyunca etkin rol oynadılar. Projede görev alan arkadaşlarımız kalite maliyet, yatırım ve zaman planına uyum konularında örnek teşkil edecek başarılara imza attılar. Yüzde 40'ı yol testleri olmak üzere 3 bin 700'ü aşkın test gerçekleştirildi. Onlarca prototip Güney Amerika'dan, Kutuplara, dünyanın bir çok yerinde denendi. Egea bu testler sırasında 8.7 milyon kilometre yol kat ederek, şimdiden dünyanın çevresini 200 defa dönmüş oldu."
Lenovo Vibe P1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bunları duymak güzel bakalım ne olacak bu son test ne olacak.
Egea dünyaya renk katmaya Ukrayna sokaklarında başladı!
![[Resim: 14053858_1576723562623530_5102784648554937897_o.jpg]](https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14053858_1576723562623530_5102784648554937897_o.jpg)
(16-08-2016, Saat: 00:36)Heisenberg yazdı: [ -> ]@fiategea beni düzeltsin yanlis hatırlamıyorsam Egea hb 9milyon km test edilmişti. Kaldıki araçı araştırırken casus fotolara ulaştığımızda kimi Zaman Alp'lerde kimi Zaman Brezilya da karşımıza çıkmıştı
Sent from my iPhone using Tapatalk
O zaman ben yanlış düşünüyormuşum, bende araç kalitesini servis ziyaret sıklığı ile ters orantılı zannediyordum. Demek ki yanılıyormuşum. Geçen araştırma şirketi memnuniyet anketi yapıyordu. Bana 18.7.2016 ziyaretimden memnun olup olmadığımı sordu. Bende hanımefendi o kadar çok sık gidiyorum ki hangisini kast ettiğinizi anlayamadım dedim. Kadın apar topar hemen kapattı telefonu, herhalde sonunun nereye gideceğini anladı. Aslında ben bunu hak ettim. Mercedes'te çalışan arkadaşım 2.serisi çıkana kadar bekle dedi acele etme, ilk seride muhakkak sıkıntılar olur dedi biz kaşındık....
(16-08-2016, Saat: 23:21)tsrnet yazdı: [ -> ] (16-08-2016, Saat: 00:36)Heisenberg yazdı: [ -> ]@fiategea beni düzeltsin yanlis hatırlamıyorsam Egea hb 9milyon km test edilmişti. Kaldıki araçı araştırırken casus fotolara ulaştığımızda kimi Zaman Alp'lerde kimi Zaman Brezilya da karşımıza çıkmıştı
Sent from my iPhone using Tapatalk
O zaman ben yanlış düşünüyormuşum, bende araç kalitesini servis ziyaret sıklığı ile ters orantılı zannediyordum. Demek ki yanılıyormuşum. Geçen araştırma şirketi memnuniyet anketi yapıyordu. Bana 18.7.2016 ziyaretimden memnun olup olmadığımı sordu. Bende hanımefendi o kadar çok sık gidiyorum ki hangisini kast ettiğinizi anlayamadım dedim. Kadın apar topar hemen kapattı telefonu, herhalde sonunun nereye gideceğini anladı. Aslında ben bunu hak ettim. Mercedes'te çalışan arkadaşım 2.serisi çıkana kadar bekle dedi acele etme, ilk seride muhakkak sıkıntılar olur dedi biz kaşındık....
İlk 2000 kişiden biriyim aracın hiç problemi yok bence yanlış düşünüyorsunuz talep yoğun üretim hizlandıkca kalite düşüyor
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vites, klima, fren ekipmanları öldürdü beni. (1.4 benzinde)
Vites aralığı çok kısa. Klima da araç çekişten düşüyor. Fren e lafım yok geçen önüme kırdı araç hızım 140 larda vardı zık diye durdum araba yola yapıştı resmen memnunum fren konusunda. Ama vites ve klima konusunda dediğim sıkıntılar dışında hiç problem yaşamadım çok şükür ( 2000 kişinin içindeyim)
(17-08-2016, Saat: 18:19)tsrnet yazdı: [ -> ]Vites, klima, fren ekipmanları öldürdü beni. (1.4 benzinde)
Şimdi hocam sorunlarınız nedir bahsetmemişsiniz,sadece servisten çıkmıyorum derseniz forumu okuyanların aklında soru işareti kalır,acaba bu adam ne yaşadı diye.Mesela "klima beni öldürdü" derken ne açıdan bahsetmemişsiniz...Aynı arabayı biz de kullanıyoruz sadece motorlarımız farklı,forumda "servisten çıkmıyorum bu nasıl araba" diye konu açan olmadı hiç,kaldı ki sorunsuzluk konusunda Fiat markası her zaman ilk 3 sıradadır.Ocak ayında aldım güncelleme haricinde MAŞALLAH diyeyim servisten içeri bile girmedim.Daha önce BMW 530 da dahil bir çok araba kullandım,Egea parasına göre çok çok güzel bir araba.Şoförlüğünüz iyi ise yol tutuş,fren v.s...konularında Egea'da kusur bulacak bir taraf yok.Eğer şoförlüğünüz kötüyse Mercedes te olsa ne freni iş görür ne de yol tutuşu.
Sonuç olarak Toyota,honda,fiat v.s...farketmez 1.4 benzinli atmosferik bütün arabalar hemen hemen aynı karakterlidir.Rampada vites düşer,klimayı açınca çekişten düşer,ara hızlanmaları iyi değildir,sıkıştırınca çok yakar v.s...Arabadan anlayan birisi zaten bunları bilerek aldığı için ileride bunlar sorun olmayacaktır.
Araba kullanıcıları ikiye ayrılır. Birinci grup kontağı çevirir, radyoyu olabildiğince açar, araba yürüyorsa onun için sorun yoktur. Yada benim gibi ikinci grup sürücüler radyoyu açmaz araba içerisinde biraz olsun dış ortamdan kendini ayırarak kafayı dinler. Gelelim sorunlara; frenler ötüyor resmen benim araçta mı sorun diye servisteki egea ve test aracında baktım gerçekten ses var bilhassa geri vites frenlerinde ama her zamanda yapmıyor sanırım kullanılan balata + disk hammadde sorunu uzun ömürlü yapalım derken başka yerlerden sorunlar başlamış. Klimaya gelelim fabrikayı sıkıştırarak auto ve sirkülasyon düzenlemeleri sizlere de güncelleme diye geldi, büyük oranda düzelttiler ama hala problemler var sıradan kullanıcı anlayamaz. Vites olayını ilk farkedenlerden biriyim birinci vitesten ikinciye geçişte hafif bir silkeleme vardı, fabrika birçok egea 'nın vites güncellemesi adı altında vites altındaki plastiğe benzer aktarma elemanlarını değiştirdiler (belki size güncelleme var dendi ama anlamadınız) bu seferde bazı viteslere geçişte problemler başladı neyse düzelttik ama bende bittim nerdeyse....Bakalım sabrımız nereye kadar gidecek. Tabiki birinci gruba giren arkadaşları tenzi ederim onlara güzel binmeler dilerim. Bazı arkadaşlar diyecek diğer araçlarda yok mu, var. Ama benim buradan çıkardığım ders ilk çıkan seri araç alınmaz. Heisenberg arkadaşımın dediği ilk çıkan 2000 araç olayına ne yazık katılamayacağım. Çünkü mühendislik bir nevi deneme yanılmadır. İlk seride kullanıcıdan gelen problemlere göre düzeltmeler yapılıp çok daha iyi araçlar çıkacaktır. Farkında olmadan kalbini kırdığım arkadaşlar varsa af ola... Şimdi dizel+çift kavramalı otomatik için bekleyip aracı takasa vereceğim, hadi hayırlısı..
Çift kavramak için takasa vereceksiniz ama sizin arabaya kaç para verecekleri bellımı? Egea almayı düşünüp 2012 lıneaya piyasada 33/35 civarı para verırlerken fiyat bayısı 27 bin fiyat verdi sizin egeanız yarı parasına sayarlar.
STV100-1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bayi 43 44 diyor Egea 1.4 benzinliye. Dışarıda 48 47 Arasına satılır. Hiç olmadı galerici 45 verir zaten. Servisler en az 5 lira kâr etmeyeceği fiyata araba almaz öldürür gömer öyle alır. Bütün servisler böyle.