Egea Club İnternet Sitesi

Tam Versiyon: Fiat Egea Hatchback İlk Sürüş Otopark.com
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3
bugün bayii de incelemede bulundum,bende niyetliydim,ama dh gibi sitelerde bağıra bağıra konuşulan bir konu var,arabanın kaput ve üstündeki parçaları çok zayıf,kaputu elle zorlamadan içeri göçertebilecek gibi duruyor,açıkcası hiç ama hiç güven vermedi araba,iç kalitesi felan puntodan yada benzer linea paketlerinden çok çok üst düzey değil,malesef araba sınıf atlayamamış.
(25-05-2016, Saat: 16:01)fts yazdı: [ -> ]bugün bayii de incelemede bulundum,bende niyetliydim,ama dh gibi sitelerde bağıra bağıra konuşulan bir konu var,arabanın kaput ve üstündeki parçaları çok zayıf,kaputu elle zorlamadan içeri göçertebilecek gibi duruyor,açıkcası hiç ama hiç güven vermedi araba,iç kalitesi felan puntodan yada benzer linea paketlerinden çok çok üst düzey değil,malesef araba sınıf atlayamamış.

DH gibi çoluk çocuk dolu bir forumu ciddiye aldığınızı söylemeyin.Orada yorum yapanların çoğu ergenlik çağında baba parası yiyen gençler,sıkıntıdan forumlara girip onla bunla tartışıyorlar.Kaputun içeri çökmesi bütün arabalarda vardır.Önemli olan arabanın iskeletidir kaporta kalınlığı değil.Bahsettiğiniz çökmeler Corolla,Focus gibi arabalarda da var.Bunu Egea'yı savunmak için yazmıyorum,demek istediğim o forumdaki yorumları baz alıp ta bir sonuca varmak yanlış olur çünkü koca forumda gerçek manada birşeyler bilen 2-3 kişi ancaktır.
(25-05-2016, Saat: 18:08)KASPINARLI yazdı: [ -> ]
(25-05-2016, Saat: 16:01)fts yazdı: [ -> ]bugün bayii de incelemede bulundum,bende niyetliydim,ama dh gibi sitelerde bağıra bağıra konuşulan bir konu var,arabanın kaput ve üstündeki parçaları çok zayıf,kaputu elle zorlamadan içeri göçertebilecek gibi duruyor,açıkcası hiç ama hiç güven vermedi araba,iç kalitesi felan puntodan yada benzer linea paketlerinden çok çok üst düzey değil,malesef araba sınıf atlayamamış.

DH gibi çoluk çocuk dolu bir forumu ciddiye aldığınızı söylemeyin.Orada yorum yapanların çoğu ergenlik çağında baba parası yiyen gençler,sıkıntıdan forumlara girip onla bunla tartışıyorlar.Kaputun içeri çökmesi bütün arabalarda vardır.Önemli olan arabanın iskeletidir kaporta kalınlığı değil.Bahsettiğiniz çökmeler Corolla,Focus gibi arabalarda da var.Bunu Egea'yı savunmak için yazmıyorum,demek istediğim o forumdaki yorumları baz alıp ta bir sonuca varmak yanlış olur çünkü koca forumda gerçek manada birşeyler bilen 2-3 kişi ancaktır.

Bırak şunu kardeşim resmen markayı kötülemek için burada bende inceledim.Kesinlikle sınıfında fark yaratacak.Kaputu filanda içeri çökmez.Sedandan daha güçlü çelik kullanıldı.Kaldiki bu segmentte güvenlik abidesi guilettayı puanlamada geçer.
(25-05-2016, Saat: 18:19)fiataga yazdı: [ -> ]
(25-05-2016, Saat: 18:08)KASPINARLI yazdı: [ -> ]DH gibi çoluk çocuk dolu bir forumu ciddiye aldığınızı söylemeyin.Orada yorum yapanların çoğu ergenlik çağında baba parası yiyen gençler,sıkıntıdan forumlara girip onla bunla tartışıyorlar.Kaputun içeri çökmesi bütün arabalarda vardır.Önemli olan arabanın iskeletidir kaporta kalınlığı değil.Bahsettiğiniz çökmeler Corolla,Focus gibi arabalarda da var.Bunu Egea'yı savunmak için yazmıyorum,demek istediğim o forumdaki yorumları baz alıp ta bir sonuca varmak yanlış olur çünkü koca forumda gerçek manada birşeyler bilen 2-3 kişi ancaktır.

Bırak şunu kardeşim resmen markayı kötülemek için burada bende inceledim.Kesinlikle sınıfında fark yaratacak.Kaputu filanda içeri çökmez.Sedandan daha güçlü çelik kullanıldı.Kaldiki bu segmentte güvenlik abidesi guilettayı puanlamada geçer.

@fiataga
yazılanı beğenmediysen cevap vermezsin.

(25-05-2016, Saat: 18:08)KASPINARLI yazdı: [ -> ]
(25-05-2016, Saat: 16:01)fts yazdı: [ -> ]bugün bayii de incelemede bulundum,bende niyetliydim,ama dh gibi sitelerde bağıra bağıra konuşulan bir konu var,arabanın kaput ve üstündeki parçaları çok zayıf,kaputu elle zorlamadan içeri göçertebilecek gibi duruyor,açıkcası hiç ama hiç güven vermedi araba,iç kalitesi felan puntodan yada benzer linea paketlerinden çok çok üst düzey değil,malesef araba sınıf atlayamamış.

DH gibi çoluk çocuk dolu bir forumu ciddiye aldığınızı söylemeyin.Orada yorum yapanların çoğu ergenlik çağında baba parası yiyen gençler,sıkıntıdan forumlara girip onla bunla tartışıyorlar.Kaputun içeri çökmesi bütün arabalarda vardır.Önemli olan arabanın iskeletidir kaporta kalınlığı değil.Bahsettiğiniz çökmeler Corolla,Focus gibi arabalarda da var.Bunu Egea'yı savunmak için yazmıyorum,demek istediğim o forumdaki yorumları baz alıp ta bir sonuca varmak yanlış olur çünkü koca forumda gerçek manada birşeyler bilen 2-3 kişi ancaktır.

haklısındır oradaki tayfa öyle olabilir,ben yaşa bakmıyorum düşünce değerli mi onu tartmaya çalışıyorum, corolla focus da belki böyledir şimdilerde bilemiyorum,lakin hiç zorlamadan birisi gelip yaslansa o camların yanındaki kromajları kopartıcak yada kıracakmış gibi esniyorlar,ön panjurdaki da öyle,ben kendi incelemelerimden bir sonuç çıkarımında bulundum,markayı kötüleyecek olsam o yolu gitmezdim,klavye başında sallardım haliyle (: lakin motor çok güzel,kaput açmadaki o kilitvari mekanizma harika düşünülmüş.
Sağlamlıkla ilgili olarak kafasında soru işareti olan varsa şu yazıyı okuyabilir.Bu açıklama sanırım araba ilk çıktığı zamanlarda genel müdürlük tarafından yapılmıştı.
"...Muhakkak herkesin aklına güvenlik konusu gelmiştir. Sedan kasa Egea’nin üretimi için 2 bin mühendis görev yapmış ve bu çalışmaların %70’i Tofaş tarafından gerçekleştirilmiştir. Sadece Tasarım, rüzgar tüneli, çarpışma testleri konusunda İtalya’da ki arge merkezleri kullanılmıştır. Sedan Fiat Egea sağlamlık ve dayanıklılık konusunda büyük iddia sahibi Egea, bu iddiasını ise gövde kısmının yapımının yüzde 80’inin yüksek mukavementli çelikten üretilmesi yatıyor"
(26-05-2016, Saat: 00:00)KASPINARLI yazdı: [ -> ]Sağlamlıkla ilgili olarak kafasında soru işareti olan varsa şu yazıyı okuyabilir.Bu açıklama sanırım araba ilk çıktığı zamanlarda genel müdürlük tarafından yapılmıştı.
"...Muhakkak herkesin aklına güvenlik konusu gelmiştir. Sedan kasa Egea’nin üretimi için 2 bin mühendis görev yapmış ve bu çalışmaların %70’i Tofaş tarafından gerçekleştirilmiştir. Sadece Tasarım, rüzgar tüneli, çarpışma testleri konusunda İtalya’da ki arge merkezleri kullanılmıştır. Sedan Fiat Egea sağlamlık ve dayanıklılık konusunda büyük iddia sahibi Egea, bu iddiasını ise gövde kısmının yapımının yüzde 80’inin yüksek mukavementli çelikten üretilmesi yatıyor"

Fiatında güvenlikte nekadar üstün bir marka oldugunu söylemeye gerek yok.IHS testlerinde alman markalardan yüksek not alıyor.(500x9).

Yalnız tofaş neden güvenlikte kendisi bir şeyler yapmıyor.Okapasite var sonuçta en kaliteli fabrikalardan birisi.
Sayfalar: 1 2 3